|
Elektronický archivElektronický archiv vzniklý digitalizací dokumentů plně nahrazuje „klasický“ archiv dokumentů v papírové podobě.Převodem dokumentů (daňových dokladů, smluv, atd.) do digitální podoby při splnění předepsaných zákonných podmínek získá klient tzv. elektronický archiv. Takto vzniklý elektronický archiv plně nahrazuje archivaci dokumentů v papírové podobě. Při vytváření elektronického archivu se postupuje ve 4 krocích :
Převod dokumentů do elektronické podoby (elektronický archiv) přináší klientovi celou řadu výhod: A) Úsporu nákladů a místa Uskladnění dokumentů papírových dokumentů v papírové podobě při zachování zákonných podmínek pro archivaci stojí firmu nemalé prostředky a zabírá velkou část kancelářských prostor klienta. B) Možnost rychlého a pohodlného vyhledávání dokumentů Vyhledávání dokumentů v elektronickém archivu je rychlé a pohodlné. Klient má možnost vyhledat během několika sekund i několik let starý dokument (daňový doklad, smlouvu, dodací list, atd.). Klient také získá vzdálený on-line přístup všech oprávněných osob (zaměstnanci, právníci, auditoři, atd.) k dokumentům prostřednictvím internetu z libovolného místa na světě. |