.:   Služby klientům > Učetnictví > Outsourcing učetnictví > Přístup k datům při outsourcingu



Při outsourcingu si může klient sám vytvářet převodní příkazy do banky

Přístup k datům při outsourcingu

Klient při využití outsourcingu účetních služeb získá kromě on-line přístupu ke svým účetním datům také elektronický archiv dokumentů


Při využívání outsourcingu účetních služeb má klient ke svým účetním a ostatním datům přístup systémem on-line – viz. On-line přístup k účetním datům. Tento přístup mají možnost využívat všichni naši stálí klienti, ale při využívání outsourcingu získává klient navíc:

A) Aktivní přístup ke svým účetním datům
Klient získává možnost vytvářet sám bankovní příkazy na základě seznamu neuhrazených přijatých faktur. Pověřený pracovník klienta s příslušnou úrovní přístupu – viz. Úrovně on-line přístupu po připojení na náš počítačový server může v našem účetním programu jednoduchým způsobem vytvořit převodní příkaz do banky. Po jeho vytvoření má možnost jej:
Vytisknout na své tiskárně
Převést do svého internetového bankovnictví a odeslat do banky
Účetní program umožňuje převádět bankovní příkazy do internetového bankovnictví většiny bank působících v ČR (ČSOB, KB, CITI Bank, ČS, HVB, ING Bank, GE Money Bank, eBanka, Raiffeisenbank, Commerzbank, Volksbank ). A po vytvoření příkazu jej osoba s příslušným oprávněním (např. ředitel) ověří, podepíše a odešle do banky k provedení.

B) Elektronický archiv svých dokumentů (daňových dokladů)
Při outsourcingu účetních služeb je v naší firmě automaticky vytvářen elektronický archiv všech dokumentů (daňových dokladů) včetně jejich příloh. Tento elektronický archiv plně nahrazuje „klasický“ archiv dokumentů (daňových dokladů) v papírové podobě a zbavuje klienta nepříjemné povinnosti archivovat řadu let daňové doklady ve své firmě. A především klient získá možnost rychle a pohodlně pracovat s doklady uloženými v elektronickém archivu Elektronický archiv při outsourcingu.