.: Služby klientům > Učetnictví > Vedení mezd, Personalistika > Zpracování mezd u klienta
|
Zpracování mezd u klienta
Zpracování mezd naším pracovníkem přímo u klienta
Pokud si klient vybere zpracování mzdové a personální agendy ve svém sídle, náš pracovník pravidelně
(minimálně 1 x měsíčně) dochází ke klientovi, kde provádí následující činnosti :
|
Zpracování vstupních údajů
Dochází ke zpracování, ověřování úplnosti popř. doplnění:
- knihy docházky (v elektronické nebo papírové formě)
Evidenci docházky musí dle zákoníku práce vést každý zaměstnavatel
- ostatních vstupních informací a dokumentů
Jedná se o pracovní smlouvy, cestovní příkazy, vyplacené zálohy na mzdy,
dohody o srážkách ze mzdy, exekuční příkazy, užívání služebních vozidel
pro soukromé účely, atd.
|
|
|
Vytvoření podkladů pro zpracování mezd
Na základě vstupních podkladů se sleduje :
- fond pracovní doby zaměstnanců
Odpracované hodiny, přesčasy, absence, nemoci, atd.
- nároky a povinnosti zaměstnanců
Příplatky a prémie, dny dovolené, vyúčtování záloh daně z příjmů, srážky ze mzdy, atd.
|
|
|
Kompletní zpracování mezd
Na základě mzdových podkladů náš pracovník v souladu se všemi legislativními normami zpracuje mzdy
zaměstnanců, statutárních orgánů (jednatelé, členové dozorčích rad, představenstva, atd.) popř.
společníků (akcionářů) klienta. Tzn.:
- vypočítá mzdy zaměstnanců včetně všech dohod a připraví pro zaměstnance výplatní listiny
- připraví všechny potřebné přehledy pro státní správu a zdravotní pojišťovny
- vytvoří převodní příkaz a přehled doplatků mezd zaměstnanců
- vytvoří všechny další nezbytné výstupní sestavy (mzdové listy, zápočtové listy, apod.)
|
|
|
|
Konzultace z oblasti personalistiky a mezd
I při zpracování mzdové agendy u klienta je dodržována naše hlavní zásada – zásada dvojité kontroly.
Na základě výstupních sestav z mzdové agendy provádíme pravidelně v naší firmě kontrolu věcné a formální
správnosti zpracování mezd klienta.
|
|
|